life consists of ups and downs

åhå, looov, riktigt skönt! Vara med folk man tycker om och slippa skolan med jobbiga människor och läxor!

Har varit på paradisbadet och njutit nanting! Fortfarande lika roligt trots att man går in på det 19:e levnadsåret :)

Min andra halva är i Umeå för tillfället men kommer snart hem, trodde aldrig att jag skulle tycka om och sakna en människa så mycket, men mysigt äre!

Mina fina pojkar har tyvärr dragit på nya äventyr i fjällen, så övik är ovanligt lugnt och stillsamt just nu haha.

I övrigt så händer det inte mycket just nu och det är gryyyymt skönt! Skönt att slippa umgås med folk en dag utan bara dejta teven och ta det lugnt! Det mina damer och herrar är lov!

________________________________

mitt mål 2013; sluta aldrig att bli förvånad, för det finns alltid människor som tar på sig den uppgiften.

________________________________

åh, min andra halva, han man alltid kan lita på & han som aldrig sviker, jag älskar dig 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0