i drive you like a fast car

Mitt liv är bäst.

Jag har världens bästa Oscar<3 som jag får somna och vakna bredvid varje dag. Jag har världens finaste föräldrar som ställer upp och som låtit mig flytta till stan. Jag har dom finaste vännerna och världens finaste Isak&Nils, mina extra pojkvänner :'), som har den bästa humorn som gör att jag tror att jag aldrig någonsin kommer dö för att jag skrattar så himla mycket!

Jul om 18 dagar och om 23 dagar så åker jag och min lilla familj bestående av Oscar, Isak, Nils, Robin & Sandra till kittelfjäll och firar nyår i världens finaste stuga!

I veckan så fick jag och Oscar en ny granne, Anton! Kommer bli otroligt roligt att ha en granne tvärsöver korridoren som man känner :)

Att studenten närmar sig med stormande steg stör mig faktiskt inte längre, jag längtar efter att få välja, välja vad j a g vill göra.

Vet att vad som än händer så kommer jag vara omringad av de finaste människorna jag vet.

Jag älskar dig Oscar, du har visat mig vad kärlek är ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0