brukar du...

…titta på dig själv i spegeln? om jag gör? hela tiden, så fort jag går förbi något som speglar så tittar jag.
…gnälla? har jag hittat något som jag stör mig ordentligt på så gnäller jag otroligt mycke!
…skrika? faktiskt inte så mycket nu längre, gjorde det mer förut.
…sova? det är min bästa egenskap antar jag...?
…ha ångest? får jämt ångest när jag skjuter eller ens tänker på skolarbeten.
…skada dig själv med flit? Nej, aldrig i livet!
…ta mediciner som du inte borde ta? nej
…vilja dö? Ne men satan, vill leva hela livet och hellst lite till.
…drömma mardrömmar? inte alls nå ofta, och gör jag det så kommer jag med all säkerhet inte ihåg dem.
…drömma sexdrömmar? haha jodå, har hänt! ;)
…ta droger? Nej!
…försöka vara annorlunda? försöker aldrig vara något jag inte är, jag är mej själv, det räcker.
…klä dig i svart? jo, det brukar jag nog, kanske inte helt svart, men oftast något svart plagg.
…gå till kyrkan? jag går aldrig i kyrkan! är inte troende för den delen heller.
…gå i skolan? varje dag! andra året på gymnasiet (:
…röka? aldrig ens testat.
…ha sex? haha ja, man är väl inte mer än människa? ;)
…ljuga? vita lögner är helt ok!
…hata folk? 
oftast när jag inte gillar någon så säger jag hata, men menar det ju oftast inte. 
…lita på folk?
jo, finns några som jag litar fullt ut på, men det är inte många! man lär sig att man inte kan slänga ut sina innersta hemligheter till alla, det är en själv man skadar i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0