snälla bli min igen

när jag egentligen borde göra massa analyser av olika slag, träna inför nationella
läsa böcker och massa annat, så äre här ja sitter,
lyssnar på Newkid – Luftens hjältar och Veronica Maggio – Snälla bli min,
målar och tänker alldeles för mycket.

fan. va mycket som inte blir som man vill,
all skit blir bara halvdant, inget blir fullt ut som man vill. inget.
jag har inte riktigt vant mig vid det, för bara ett tag sen, gick allt som ja ville,
och sen dess, så ha ja inte riktigt vant mig vid att de inte gör det längre.
och de är en omställning som ja inte vill göra heller.

nä, måste nog ta tag i de ja verkligen skulle göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0