ja tror mitt hjärta blöder

Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full
Du är för ung
Jag ser dig prata med hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt

sitter på naturkunskapen nu roonie han en daimstrut i frysen och tIG har ett päjon hemma,
ja, mycke mer än så finn de inte att säga.
blir trysunda i helgen iallafall, ä-n-t-l-i-g-e-n blir allt som vanligt igen ♥



ja tyck om er

Kommentarer
Postat av: absolut inte roni

ladda upp bilder!!!!!11 :oo:SS:S: :S:S:S >:(

2011-05-19 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0