lättar hjärtat - ja tack

jag lovade mig själv, jag lovade att kämpa, att inte ge upp,
utan att ge allt och fortsätta tills allt blir som jag vill ha det.
när man tycker att man har gjort allt, kämpat tillräckligt,
stått ut med alldeles för mycket och man är less, vad gör man?

vilken väg tar man ut, och vad för man för att inte dö under resan till det man vill ha?
jag vet ärligt inte, jag har kämpat och jag har verkligen fått det jag vill ha, men inte fullt ut,
och jag ser verkligen ingen lösning på att få allt,
för det är inte upp till mig, det är upp till dig,

och jag kan inte tvinga någon att vara med mig, det är inte så det ska vara,
och det är inte så det kommer bli, för du är en stark individ du med,
du vet också vart din gräns går,
men den går inte vid samma ställe som min, vilket är så otroligt jobbigt.
ibland så kommer man till ett ställe där man måste välja, höger eller vänster,
men jag är fan inte redo att välja än.

jag är inte redo att välja mellan att fortsätta kämpa eller att lämna och skita i allt,
men ja vet, ja kommer göra fel val i vilket fall som helst,
för ur det här, kommer jag inte att vara nöjd med mitt beslut,
såvida du inte ändrar dig om mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0