å herre min gud...

.. är en replik som använts så sjukt ofta dom senaste dagarna så ja inte ens vet vart ja ska ta vägen längre!
den här veckan har LÄTT varit den bästa, sjukaste och mest galna veckan hittills :D
allt och alla har spårat och vi har haft så sjukt roligt!

asså aa, finns inte ens ord för hur roliga människor jag har runt omkring mig :)

och tack super bruden therese, http://theresesohlin.blogg.se/
vårat deeptalk som fortsatte typ hela kvällen (?) finns de inte ens ord för hur bra och helt galet de va!  :D

ehm a, nu återstår de lite jobb den här veckan, sen, vet ja faktiskt inte vart ja ska he mig :)
men de får man väl se, a jo, förresten, ja höll nästan på att glömma, k bry. :')

Kommentarer
Postat av: Roonie!

Jomen satan byllain, det vetu!

2011-07-31 @ 23:14:14
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0