vadå gullig? (a)



har börjat me att börja varje inlägg med en bild, ser lite roligare ut (:

idag va en totalt värdelös dag, slutade halv ett, och gjorde inget vettigt på lektionerna innan lunch heller.
och har sån himla träningsvärk i benen asså, åh, jag dör ju.
de enda roliga var att först sitta och snacka me krille och dissa han lite grann (a)
och sen säga hej till bruden lovisa och dampa lös lite grann :D

och sen när jag precis skulle gå ner till mammas jobb,
så kliver jonas ut ur en buss mitt framför mig så då gick jag och prata me han,
otroligt skönt att bara kunna prata om allt me den killen asså (:

nu har jag precis kommit hem, ätit och sitter och dunkar lite musik,
ska göra en labrapport och lite annan läxa, och äta lite kanel bullar, mer blir det inte, skööönt! :)

btw, snart är det fredag (a)

pussn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0