vad gör man liksom?



SP1D - <3 (alla gör peece tecknet förresten!)

har precis gjort bort all läxa,
men nu fryser jag så fruktansvärt om fötterna asså,
funderar på att gå och ta en otroligt varm dusch för att tina dem (a)

imorron har jag sovmorron, gosigt värre!
gud så skönt att ha lov nästa vecka, det behövs att få vila,
och snart är det julafton kom jag på,
funderar helt allvarligt på att önska mig att jag ska få hoppa fallskäm,
det är en dröm jag har, att få känna sig fri som en fågel,
sjukt grymt :)

ska checka lite television och sen dra en dusch tror jag,
kommer upp fler inlägg här ikväll,
otroligt praktiskt med tidsinställt asså :)

men ni får ha det, hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0