Tidsinställda inlägg!

hur underbart är inte de?
när man inte har nått bättre för sig,
kan man skriva ett inlägg och sen kan man lägga upp det
när man inte har tid att skriva, awesome!



i varje fall, jag drömde om dig i natt, det var underbart,
jag drömde att min dröm blev verklighet,
och när jag vaknade så hann jag faktiskt tänka,
i ca 10 sekunder att det var verklighet,
men sedan när jag tänkte ett steg längre så mindes jag att det bara var en dröm,
menja, underbart var det, jag funderar på att börja kämpa,
för många chanser har glidit mig ur händerna, och det ska inte hända den här gången.

- såg nyss bilder på dig.
det är inte bara det att du ser snygg ut och är rolig,
du får mig att må bra, sånt är inte värt att kasta bort.


men vad säger vi om vädret idag då?
snöööööööö <3
äntligen så är det kallt och snö!
längtar tills jag åker slalom igen (a)
men nu ska jag försöka att hitta på något, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0