schoouuul!

eftermiddagen på skolan va sjukt dryg, såg på film från halv tolv till klockan tre,
jobbigt att behöva koncetrera sig så länge vill jag ju lova!
efter skolan så väntade anna (www.annatyra.blogg.se) på mig
och vi drog ner på stan och åt glass, ja du läste rätt, glass,
tyckte de va ett bra tag sen man gjorde de så vi slog till :D

vi träffade även bea nere på stan och gick och testade lite peruker,
hela leklust tittade tydligen också på när vi testade peruker x)

nu sitter jag här och ska göra franska läxan,
och ikväll blir det att titta på mitt älskade Grey's anatomy och
se på sista avsnittet av Kungarna av Tylösand :'(, tråkigt att det är slut.

imorron har vi också sovmorgon, meeeen inte jag :(
blir väl till att sitta i en datasal så imorron blir det nog lite inlägg,
kommer upp några ikväll med,
vi hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0