mammis jobb



- blåklockor :)

sitter på mammas jobb, slutade vid halv två tror jag att det var,
de är lite halvdrygt, kan ju inte komma hem
förns mamma eller pappa slutar, det suger verkligen.

och på tisdag så slutar jag halv tolv, vad ska jag göra efter det lixom,
en stor fet jävla nackdel med att bo dit bussarna inte går.

i helgen blir det bara till att sova,
har varit så otroligt trött i veckan så de är ju fan sjukt,
vette tusan vad det har berott på,
men det ska fixas med lite sömn,
har två filmer jag ska se på i helgen och göra lite skolarbete,
sen så har jag nog inget mer planerat, blir att ta de chiiiiiill mannen! ;D

aja, ska surfa runt lite mer och hoppas på att mamma slutar snart, pussn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0