magneter



vi två är som magneter, vi dras till varandra. :')
_______________________________________

det är läskigt när det känns som att det är helg mitt i veckan :o
har råkat ut för det fööör många gånger.
jag längtar tills vi får lov, inte för att jag är skolless,
utanför att jag vill sova ut extremt länge några dagar i streck,
och kunna vara med alla fantastiska människor som jag inte träffar så ofta :)

sen så längtar jag extremt mycket tills den riktigt snön kommer,
gud så härligt att få åka skoter, åka slalom och
dricka varm oboy ute i snön, gosigt värre.

nu på riktigt kan jag säga att livet leker. :)

Kommentarer
Postat av: k törngren

du är ju hemsk som vill ha snö :(

2010-10-21 @ 20:48:16
URL: http://klaratorngren.blogg.se/
Postat av: johan

när fan tog vi den bilden? :)

2010-10-21 @ 21:35:28
Postat av: therese :)

johan, kvällen då evve och elin va me oss, då det var typ pubkväll på vistet, när vi satt i båten och typ sonmade där sen, eller så vare kvällen efter fiskarfesten, jag kommer faktiskt inte ihåg ;)

2010-10-22 @ 15:12:58
URL: http://youmademyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0