lörda'



igår va ja på bio, vi skulle egentligen se "dumma mig" men,
det visade sig att den inte gick igår så vi såg en annan film som hade premiär, " The other guys",
efter det kilade vi iväg till uh och satt där och väntade på att elins buss skulle gå hem,
vi gick ner på busstationen och där kom pappa och hämtade mig,
när jag kom hem så la jag mig i sängen och såg en film och somnade med mobilen i handen, fölåt krille (a)

den här dan har typ allvarligt runnit iväg,
vaknade runt tio men låg i sängen med datorn ända till tolv.
klev upp, åt frukost och sen slängde jag mig i sängen och drog en film.
nu ha ja nyss ätit middag och pappa ropade precis att ja måste komma ner och fixa nått,
de va nån som skulle komma hit tro ja, bli väl till å he på sig nå finare i klädväg me tro ja ;)

men iallafall, pengar rullar in som det ska det går bra nu,
nämen mitt liv leker lite grann just nu tror ja (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0