galet.

lite dålig uppdatering här, men har verkligen inte orkat x)

fredag: kom hem från skolan, åt, sen drog jag till stan och michelles fest, ös värre,
träffade riktigt trevliga människor, sen drog jag och jass till max där vi träffade hela högen igen,
typ alla gick dit med vi fick skjuts (a)
sen drog vi till sibylla, sen tillbaka till max igen, skjutsade hem nils och sen fick jag skjuts hem :)

lördag: vaknade, hade typ inte sovit nånting alls,
sen ringde fisken och tyckte jag skulle komma och vara me han,
så jag for dit och ja, de slutade inte riktigt bra x)
haha, sen drog jag hem och åt och somnade halv åtta :D

söndag: vaknade halv elva idag, insåg att vi har ställt om klockan och
kom fram till att jag ha sovit femton underbara timmar inatt, kanske därför jag är så himla pigg? ;)
idag så skulle jag nog.. ja de vet jag inte riktigt, menja, vi har lov iallafall, underbart skönt.

men ni får hare! puss.

det spelar inte någon roll att de är som de är,
jag tittar ändå på dig och tycker att du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0