I guess nothing turned out as I wanted it to be



saker kan förändras snabbt.
men jag antar att det var jag som var lite för snabb, bara lite,
jag var inte säker.

men en sak är jag nå helvetiskt säker på,
jag slipper stressa, allt försvinner inte i år,
och det är jag nått så himla glad för,
jag hatar när jag känner mig pressad och stressad.

men nu vet ja, du stannar kvar, du flyr inte,
en lättnad som inte går att beskriva.

även om det inte blev på det viset jag trodde,
fast jag vet ju inte, framtiden måste utvisa lite grann också,
så har jag dig fortfarande på sätt och vis. :)

jag har spenderat för många, dagar, timmar och
minuter på att vara sur, arg, besviken, förbannad och allmänt less och
bara blää på allt som inte går som jag vill eller som det var tänkt,
så jag har slutat med det :)


It's gonna take a lot to drag me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0