beckaaaa <3

har precis ätit lunch och drog till en datasal me lill pluppen,
rebecka viklund :)
hade ju sovmorgon idag och började klockan 10
det var härligt, sov i tio timmar inatt så nu är jag extremt pigg (a)
nu har jag snart svenska. slutar nog runt tre idag tror jag, blir väl stan en sväng,
letar fortfarande efter en päls mössa,
sen så kom jag även på i bilen på väg till skolan i morse att nu när jag har skaffat linser
så kan jag ju använda vanliga solglasögon, så så fort jag hittar ett par som är snygga
så ska dom inhandlas kan jag ju säga :)

aja. jag ska bege mig, kommer upp ett par inlägg under eftermiddagen. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0