this is me.

Hittade den här fina listan, så nu har jag nått att skriva om varje dag,
och ni får veta lite mer om mig, aja, de bli fint de ;), kommer strax upp ett inlägg :)


Dag 1 – Mina föräldrar.
Dag 2 – Vad är kärlek.
Dag 3 – Min dag.
Dag 4 – Min bästa vän.
Dag 5 – Min tro.
Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 7 – Mina syskon.
Dag 8 – I min handväska.
Dag 9 – Den här veckan.
Dag 10 – Mina drömmar.
Dag 11 – Mitt favoritminne.
Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
Dag 13 – Detta ångrar jag.
Dag 14 – Den här månaden.
Dag 15 – Ett annat ögonblick.
Dag 16 – Det här upprör mig.
Dag 17 – Det här får mig att må bättre.
Dag 18 – Mina rädslor.
Dag 19 – Min favoritplats. 
Dag 20 – Det här saknar jag.
Dag 21 – Mina ambitioner.
Dag 22 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0