söndagar är degdagar, så äre bara.



- en underbar bild på mig från i somras.

hejsan.

ifredags hände ingenting, gud så skönt de var, therese <3 degardagar.

igår så skulle jag egentligen till husum, men det blev att vi for till täfteå till adam istället,
och där hände det ju grejer, vi var i en liten stuga och eldade i en öppen spis,
men något var väldigt fel med den så det började brinna,
2 brandbilar, 1 ambulans, 1 polisbil och räddningstjänsten kom och
fick rädda stugan, men allt gick bra och det blev inte så hemskt mycket som blev förstört som tur va :)
men det får en verkligen att tänka till hur snabbt allting kan hända, huvva.
efter det hade hänt och lugnat ner sig så drog vi efter om och men hem till jocke och va där istället,
spelade lite xbox och kollade på film,
kom hem runt 3 imorse (:

idag vaknade jag, åt frukost och ja, där stannar det, jag har inte gjort något mer än det,
men jag ska ta och städa på mitt rum, det ser förjävligt ut på ren svenska.
sen ska jag fixa lite me en bok vi läser på svenskan,
men annars så.. och så äre ju skola imorron ja,
men jag taggar för jullov om sex veckor, vilket kommer att gå hur snabbt som helst,
så jag gruvar mig inte ett dugg :)
sen får vi ju våra datorer på onsdag, det blir riktigt bra de.

men hare, puss.

Kommentarer
Postat av: k törngren

hahah förvånad jag är att sånt händer då jocke och adam var där ;D

2010-11-07 @ 21:12:56
URL: http://klaratorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0