nu är det natt 8)

- man måste inse att man kan förlora allt
det har jag precis gjort, för att för mig, var du allt.



en mindre evighet sen jag skrev men, de är lov, det är min ursäkt.

tisdag; allmän deg dag, gjorde... ingenting? så otroligt skönt. sen på kvällen for jag till gullänget till adam och va där med jonas, jocke, viktoria och sandra, det var otroligt trevligt, skönt att få bara vara me dem man tycker om :)

onsdag; vaknade sent, drog in till stan me mamma, gick på stan och gick sen på uh och åt, tacotallrik <3, sen tog jag tåget till husum och va med sandra, sov där tills idag,

torsdag; vi vaknade idag runt elva, åt frukost och jag packade ihop mina saker och vi gick till bussen, för att jag skulle in till stan igen, när jag kom dit gick jag me min väska till mammas jobb och sen gick jag till uh och mötte upp anna, vi glassfikade idag, måste ha sett helroligt ut :D, sen for mamma och jag och handlade, sen möttes hela min familj upp hos min faster och farbror och där blev vi bjudna på middag :)

och nu gör jag inte sådär värst mycket, kom hem vid nio, satt vid datorn till tolv, sen fick jag nått ryck och gick ner och började kolla på inspelade program, så nu är klockan tio över tre, imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra, pappa är hemma så ska väl göra nått me han tro ja, på lördag blir det att dra till husum och vara med dom underbaraste igen, ni är min värld, vad skulle jag göra utan er egentligen?

nu ska jag fundera på att sova tror jag, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0