Mina föräldrar :)

min pappa är nog en utav de roligaste jag vet,
han drar sånna fina skämt så man bara måste skratta,
vi har nog världens konstigaste far och dotter förhållande i världen,
vi dansar vals tsm på köksgolvet,
vi är ett team på ica och övertalar mamma om vad vi ska köpa,
smygsladdar och håller på me mammas bil utav att hon vet om det,
vi är som ett litet team emot mamma ;)

min mamma å andra sidan, är nog ö-viks mest hockey intressarade mamma,
när det är hockey på teven ska det vara helt tyst i teverummet,
ingen får störa, och det är ärlig synd om den som råkar ringa hem till oss då.
och de fina orden sen när modo, sverige eller något annat lag förlorar
de är obeskrivliga, ibland undrar jag vart hon får allt ifrån,

mamma och pappa tsm är hur fantastiska som helst,
de skjutasr mig när och vart jag vill, jämt
skämmer bort mig och låter mig vara alldeles för bortskämd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0