fredagar ♥

fredagar är underbara
man har helgen framför sig och man vet
att man får sova hur länge som helst nästa dag
dessutom så får jag vara med människor som är otroligt underbara,
tror att jag ska skriva ett helt inlägg om hur mycket ni gör min dag,
hur liten jag är utan er,
ni är guld värda, och de är en underdrift.
jag ska i varje fall ta en sväng på byn nu tror jag,
ha en bra kväll.
_________________________________________________________

kom ihåg att jag fortfarande tycker att du är grym,
även om du sårade mig,
men din personlighet tar sig igenom in till mig,
och säger att det inte gör något,
jag skulle ge allt för dig,
fan a, ja visste att de skulle bli så här,
men underbart vare, allt va värt,
utan tvekan, skulle jag spola tillbaka tiden så skulle jag inte göra något annorlunda.

pojken som va underbar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0