bry dig inte?

jag funderar helt seriöst på att ta bort min blogg, bdb, fb och msn. för jag kan inte skriva vad som helst på någon utav ställena utan att nån lackar ur. yttrande och skriv-frihet finns det något i sverige som heter, men de verkar då fan inte gälla mig. aja, svenska lektionen idag var otroligt söt iallafall, aningens ljudlig kanske? ;D, rebecka, jag skulle inte vara något utan dig ♥ 4 veckor och 4 dagar kvar till sommarlov idag, helt otroligt :o på torsdag far jag på trysunda och får träffa jonatan (: (: (: (: (:

Kommentarer
Postat av: k törngren

sv; hahahah ja det var förjävligt kul ! !

2010-05-11 @ 08:53:49
URL: http://klaratorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0