Och så var det de här med rubriken... ;D


Dagens outfit: Grå tunika - Vero Moda, Skärp - Pieces, Lackleggings - Gina Tricot, Svart lång kofta - Gina Tricot

Jag har precis kommit hem från skolan :)
Jag älskar verkligen att gå i skolan, jag mår as bra där!
På so:n idag fick jag inte heller så mycket gjort, satt och pratade me klara och michelle om pojkar igen!
På rasten dog jag när Adam om Martin kittlade moi, sen så skulle jag träffa min kk (ja, kläng-kompis?) rebecka, men kråkan Åsa förstörde allt!
På gympan hade jag styrke med alla pojkar och Sara, vi förstörde min helg genom att antagligen ge min träningvärk ;)
Imorgon äre äntligen fredag, jag älskar fredagar! (L)
Nu ska jag fundera fram något att äta tror jag, Hare bra! :)


Kommentarer
Postat av: k törngren

haha inte mitt fel (a)

2010-03-18 @ 18:22:03
URL: http://klaratorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0