Jag älskar fredags bussturerna! ;D


Lila tunika - H&M, Lackleggings - Gina Tricot, Bälte - Pieces

Gud vad jag älskar fredagar!
Jag började med att bestämma med Tony att vi skulle ta en snabbis i bussen :D
Sen snacka jag med Håkansson och Lovisa, ni kommer att ha ihjäl mig tillslut!
Sen så hade vi musik, vi plingade och plongade och de lät förjävligt x)
Efter de så hade vi lång rast, Martin tog död på mina revben (y)
Efter lunchen hade vi engelska, jag fick en tunga i min mun, hahaha!
Sen slutade vi vid kvart över ett och bussen hem blev kaos!
Busschauffören tvärnitade på e4:an, sjukt i huve!
Men nu har jag lyckats fixa bilden, den är sne, men de finns en där x)
Ska  fixa en lab-rapport nu, sen ska jag nog duscha för att varma mig, de är as kallt!
Imorron blire mys, men de får ni höra om senare, pusspuss! :) <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Ska jag börja kommentera ALLA dina inlägg? 8)

Bara för att jag har så fullt upp i mitt liv just nu asså!

ne men vad säger du, bilderna på måndag? :D

puss <3

2010-03-21 @ 13:32:08
URL: http://litenstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0