Blääh. :( :( :( :( :( :( :(

Jag börjar bli less på att vara sjuk.
Första dagen är det roligt, när man kan sitta och kolla bloggar, titta på film och tv,
alla repriser på serier och sånt, när man vet att resten är i skolan.
Men nu äre as fint väder ute, jag vet att min klass tittar på filmen "Upp" på engelskan,
och att imorron har vi nationella i engelska. Då äre inte lika kul att vara hemma längre...
Sen ha jag massa grejer jag måste göra klart också, lab-rapport, en "lägenhetsbild", massa frågor om hur sveriges bostäder har förändrats genom åren, so-projekt, bla bla bla. Men jag orkar verkligen inte fixa de just nu.

Nä, jag ska ta en vaaarm och lång dusch, läsa lite bloggar och titta på tv. Vi hörs! :)

Ps. jag har insett att det här kommer att bli en "ettinläggomdagen"-blogg, men de får ni leva med :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0