Hejhej :D Jag har precis vaknat och ätit ...

Hejhej :D Jag har precis vaknat och ätit frukost, väldigt mysigt, men insåg det dåliga vädret ute och blev lite depp, men med rätt personer så spelar vädret ingen roll. :D Kvällen blir toppen! För övrigt så låter jag som en tonårspojke :o, haha min röst går i falsett hela tiden :D Jag sitter just nu och tittar på top model 11, och jag stör mig så jävla mycket på marjourie, hon saknar social kompetens, och passar inte alls som modell! Men aja, inte min sak att bedöma, det gör Tyra Banks så bra ;) Jag kommer att mobilblogga hela dagen och natten iaf, ha en otroligt jävla fantastiskt bra sista april nu! :D PUSS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0